
Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Door middel van deze super leuke en interessante cursus leer je je taken en afspraken op een juiste manier te plannen en trek je lering uit het feit dat niemand kan multitasken! Het is belangrijk om te focussen op 1 taak zodat je de taak in volledigheid kan uitvoeren. Zorgvuldig met je tijd omgaan is key! Het verschil tussen belangrijk en urgent is zo goed te onderscheiden.
Mede door de zeer enthousiaste trainer was het een leerzame en interessante sessie. Fijn om puntsgewijs door de lesstof heen te gaan met tussendoor een leuke opdracht
Een hele leerzame dag gehad, met goede uitleg. Ik heb er veel van op gestoken en zal het ook zeker aanbevelen!
Een dag-training gevolgd bij Tijdwinst en een zeer leerzame dag beleefd met trainer Patrick. Ik zou een ieder die meer handvaten nodig heeft om zijn of haar tijd efficiënt in te delen aanraden om een dergelijke training te volgen. De training wordt op een leuke en interactieve manier gegeven.
Een prettige docent die op een leuke en enthousiaste manier verteld over tijdwinst. Tevens handige tips die je helpen in je dagelijkse werk
Tijdens een training van één dag met hands-on oefeningen kreeg ik niet alleen een stukje bewustwording van waaraan ik (controle over) tijd verlies, maar ook tips voor een optimalere gebruikmaking van bijv. Outlook. Daarmee kan ik een realistischer dagplanning maken, en acties die voor mij uit mailverkeer voortvloeien, veel overzichtelijker opslaan en plannen. Dat overzicht geeft rust!
Ik kan het geleerde direct toe gaan passen. Het is op een heel prettige manier gebracht voor de trainer. Zeer aan te bevelen!
Zeer interessante dag gehad en niet zomaar even een cursusje tussendoor. De trainer is zeer ervaren en heeft ons van begin tot het eind geïntrigeerd. Nu toepassen maar we hebben een Life-time support heb ik begrepen 😉
Ik dacht mijn structuur genoeg was maar ik heb geleerd dat nog veel meer te behaalt valt. en vooral rust bewaren in mijn hoofd. Ik raad echt iedereen om dit te doen zal het werken voor iedereen makkelijker en met plezier uitgevoerd worden.
Een zeer vriendelijke trainer welke in een goede manier de training uitlegt en je betrekt bij de training voordat je het weet is de training al weer voorbij. Tijdens deze training krijg je veel tips en tricks welke je gelijk in de praktijk kan brengen.
