
Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Tijdens de cursus heb ik veel bruikbare tips gekregen welke ik nu ook daadwerkelijk gebruik. Jon was een fijne trainer en heeft ook nog eens humor, win/win situatie!
Deze cursus helpt je echt in het plannen van de dagelijks werk. En zit vol met praktische tips.
ontzettend veel handige tip, fijne lesstof en veel opdrachten worden visueel gemaakt.
De trainster (tevens acteur) heeft ons stap voor stap meegenomen door alle fases van een gesprek. Dit ging gepaard met veel interactie, oefeningen en persoonlijke tips.
Leuke, interessante en interactieve cursus. Biedt je naast zelfreflectie ook tips en tricks om je leven, zowel zakelijk als prive meer gestructueerd te maken, wat overzicht en dus rust biedt.
Jon heeft ons op een hele prettige manier een fijne training gegeven. De training geeft inzicht, creëert bewustwording en geeft je uitstekende tips om gelijk mee aan de slag te gaan. Daarnaast krijg je toegang tot naslagwerk en diverse filmpjes.
