
Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Was een fijne en overzichtelijke training met veel voor mij nieuwe inzichten in hoe om te gaan met tijd management maar ook vooral de verschillende tools in ms outlook.
Ik vond het een zeer leerzame cursus waar je echt veel aan hebt. Duidelijke informatie, voldoende tijd voor vragen stellen en punctueel.
Ik had de hele dag mijn aandacht erbij dit is te wijden aan de trainer. Wat een leerzame en leuke dag. Dankjewel
Ik heb een goede ervaring gehad. De cursus was goed georganiseerd en fijn om te volgen. Tijdens de cursus heb ik veel nuttige tips en gereedschappen ontvangen om zo efficiënter te kunnen werken.
Amazing how much you can learn from sometimes simple “tricks” and keeping the right motivation, mindset and concentration. Very, very impressive and very useable in daily work. A training I can advise to everyone!
Patrick heeft bij ons een In-Company training gegeven. Hij heeft ons op energieke wijze verteld hoe je weer regie kunt krijgen over je eigen agenda waarmee je overzicht creëert in je werk. Hij had een goede interactie met de cursisten, gaf duidelijke voorbeelden en liet ons heel praktisch aan de slag gaan met het inrichten van onze agenda’s. Een waardevolle training!
Ik ben verbaasd over de resultaten die behaald kunnen worden door heel simpele technieken. Training was logisch opgebouwd, de kennis werd heel goed overgebracht door de trainer.
Door de tips van Jon, heb ik geleerd anders te werken. Eerst liet ik mij leiden door mijn mail, en had weinig overzicht. Nu werk ik vanuit mijn taken die ik in mijn agenda plan. Scheelt tijd en is overzichtelijker. Super fijn! Leuke en leerzame training, door een enthousiaste trainer die een afwisselende dag aanbied.
