
Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ik heb een goede ervaring gehad. De cursus was goed georganiseerd en fijn om te volgen. Tijdens de cursus heb ik veel nuttige tips en gereedschappen ontvangen om zo efficiënter te kunnen werken.
Goed contact met de groep, enthousiasme vanuit Daan. Goeie tips en uitspraken die je aan het denken zetten.
Positieve ervaring en zeker goed om in de praktijk door te voeren
Fijne training met veel quick wins waar je echt wat aan hebt. Super concreet en je kan snel aan de slag 🙂
Duidelijke cursus met rustig en eenvoudig uitgelegde stappen en voldoende praktijkvoorbeelden en hands on laten zien hoe dingen beter moeten.
Een hele fijne training gehad van Ghislen. De informatie was behapbaar en ik vond de herhaling door de dag heen erg fijn. Na de training voelde ik direct de motivatie om ook met de tips aan de slag te gaan. Bedankt Ghislen!
Was een fijne en overzichtelijke training met veel voor mij nieuwe inzichten in hoe om te gaan met tijd management maar ook vooral de verschillende tools in ms outlook.
Een fijne combinatie van theorie en praktische tips en trucs voor tooling (en die tooling heb je gewoon nu al in je bezit) hoe je je tijd beter kunt managen, toch flexibel blijft, minder ad hoc gaaat werken altijd het overzicht kan bewaren en die ook nog eens je collega’s gaat helpen. 😉 Kortom 8 uur die voorbij vliegen en geen moment oninteressant of niet praktisch toepasbaar is.
Tijdens de cursus heb ik veel bruikbare tips gekregen welke ik nu ook daadwerkelijk gebruik. Jon was een fijne trainer en heeft ook nog eens humor, win/win situatie!
Alles was goed georganiseerd voor de training, locatie, de kleine groep deelnemers wat fijn is voor interactie en oefenen met elkaar. De trainster had een fijne afwisseling in de dag met uitleg, oefenen prettig en goed te volgen, ze gaf ruimte voor vragen. Ook de locatie had alles goed geregeld met de lunch etc. De uitleg, tips en eye openers vond ik waardevol en zijn ook direct inzetbaar in mijn werk of privéleven.
De training maakt zijn naam waar. De tools die aangereikt zijn door de trainer komen van toepassing en doordat ze zeer gebruiksvriendelijk zijn, pas ik ze al toe in mijn werk, waardoor ik tijd win! Zou eigenlijk voor iedereen verplicht moeten worden bij de “voordeur” en niet als het al bijna te laat is.
