
Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ik vond de eendaagse timemanagement cursus heel leuk en nuttig.
Goede docent, en alles duidelijk uitgelegd en praktisch gemaakt zodat ik er ook gelijk mee aan de slag ben gegaan.
Leuke training met veel herkenningspunten met adviezen om zaken anders/beter op te pakken.
Duidelijke cursus met rustig en eenvoudig uitgelegde stappen en voldoende praktijkvoorbeelden en hands on laten zien hoe dingen beter moeten.
Een behoorlijk leerzame cursus waar je ook echt iets aan hebt. Een hele fijne man die echt de tijd voor iedereen neemt en alles duidelijk uitlegt
Mijn ervaring is dat deze training écht wat toevoegt. Ik heb divers trainingen in time management gehad door de jaren heen maar die waren niet zo concreet als deze training. Daan is een leuke trainer en die houdt je geboeid door de dag heen.
Een fijne combinatie van theorie en praktische tips en trucs voor tooling (en die tooling heb je gewoon nu al in je bezit) hoe je je tijd beter kunt managen, toch flexibel blijft, minder ad hoc gaaat werken altijd het overzicht kan bewaren en die ook nog eens je collega’s gaat helpen. 😉 Kortom 8 uur die voorbij vliegen en geen moment oninteressant of niet praktisch toepasbaar is.
Ik had na jaren weer een training van jullie en heb weer nieuwe dingen geleerd. Heel veel van de 1e training gebruik ik nog steeds en ga daar mijn stapje plannen upgraden naar het nu. Met de nieuwe inzichten om meer rust te creeeren in een hectische e-mail en vergaderomgeving ga ik aan de slag. Heel erg bedankt voor de inspirerende training.
Het was een mooie, leerzame dag. Verschillende leuke mensen ontmoet en een goede trainer. Dank je wel voor de handige tips!
Als iemand die al heel gestructureerd en planmatig te werk gaat, had ik niet verwacht veel extra nuttige tips en info te krijgen. Ik zat helemaal fout, want wat was het interessant! We kregen zoveel tips, die we meteen ook al konden toepassen. De trainer was steeds heel enthousiast en bereid onze vragen te beantwoorden. Er was ook een mooie afwisseling tussen theorie en praktijk. Super, zeker een aanrader!
