
Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ik ben verbaasd over de resultaten die behaald kunnen worden door heel simpele technieken. Training was logisch opgebouwd, de kennis werd heel goed overgebracht door de trainer.
Duidelijke punten waarbij je in de spiegel leert kijken en je time-management te verbeteren.
Training vliegt voorbij met allemaal bruikbare tips die je veel tijd gaat opleveren wanneer je Outlook goed inricht. Ik heb er veel aan gehad.
Als iemand die al heel gestructureerd en planmatig te werk gaat, had ik niet verwacht veel extra nuttige tips en info te krijgen. Ik zat helemaal fout, want wat was het interessant! We kregen zoveel tips, die we meteen ook al konden toepassen. De trainer was steeds heel enthousiast en bereid onze vragen te beantwoorden. Er was ook een mooie afwisseling tussen theorie en praktijk. Super, zeker een aanrader!
De training was zeer nuttig en degene die de training gaf deed het op een hele prettige manier.
Het was zeer waardevol om deze training met een groep collega’s te doen. Heb veel nieuwe inzichten opgedaan (hoeveel tijd en energie kost het om steeds te switchen naar andere taken) en veel praktische tips opgedaan. Zin om dit tijdens mijn werk (en prive) allemaal toe te passen!
De training was goed voorbereid, persoonlijk, afwisselend, gaf veel inzicht en bijpassende tools.
Janine had goed het tempo er in, maar ging ook in op wat er werd gezegd. Sterk punt van Janine: ze kende alle cursistnamen uit haar hoofd!
Enthousiaste trainer die het dichtbij de werkelijkheid houdt. Boeiende les met kleine denkactiviteiten tussendoor die je bij de les houden. Hele handige en toepasbare tips gekregen die ik tijdens het werk kan inzetten maar ook in mijn privé leven. Ik raad het zeker aan!
