Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Het was een goede cursus waar je weer even een paar tools aangereikt hebt gekregen die snel in de praktijk kunnen worden uitgevoerd.
Cursusleider was heel goed en prettig om naar te luisteren.
Trainer Patrick zorgde ervoor dat we de hele dag geïnteresseerd en nadenkend waren en op een soepele manier samenwerkten. Hij voegde op de juiste momenten humor toe en de interactie met de groep verliep heel soepel. Omdat Nederlands niet mijn moedertaal is, vond ik het tempo en de duidelijkheid perfect te volgen.
Patrick heeft bij ons een In-Company training gegeven. Hij heeft ons op energieke wijze verteld hoe je weer regie kunt krijgen over je eigen agenda waarmee je overzicht creëert in je werk. Hij had een goede interactie met de cursisten, gaf duidelijke voorbeelden en liet ons heel praktisch aan de slag gaan met het inrichten van onze agenda’s. Een waardevolle training!
Zeer uitgebreide training met praktijkvoorbeelden die toepasbaar zijn in de organisatie.
Ik had na jaren weer een training van jullie en heb weer nieuwe dingen geleerd. Heel veel van de 1e training gebruik ik nog steeds en ga daar mijn stapje plannen upgraden naar het nu. Met de nieuwe inzichten om meer rust te creeeren in een hectische e-mail en vergaderomgeving ga ik aan de slag. Heel erg bedankt voor de inspirerende training.
Het was een leuke dag waarbij ik inzicht heb gekregen hoe ik dingen beter kan plannen met veel praktische tips die ik direct kan toepassen.
Een hele fijne en praktische training, gegeven door een net zo fijne trainer. De sfeer is goed, het materiaal sluit aan bij de praktijk en er is ruimte voor verdieping.

