Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Tijdens een training van één dag met hands-on oefeningen kreeg ik niet alleen een stukje bewustwording van waaraan ik (controle over) tijd verlies, maar ook tips voor een optimalere gebruikmaking van bijv. Outlook. Daarmee kan ik een realistischer dagplanning maken, en acties die voor mij uit mailverkeer voortvloeien, veel overzichtelijker opslaan en plannen. Dat overzicht geeft rust!
Ik ben verbaasd over de resultaten die behaald kunnen worden door heel simpele technieken. Training was logisch opgebouwd, de kennis werd heel goed overgebracht door de trainer.
Ik vond de eendaagse timemanagement cursus heel leuk en nuttig.
Goede docent, en alles duidelijk uitgelegd en praktisch gemaakt zodat ik er ook gelijk mee aan de slag ben gegaan.
Leuke en boeiende training.
Genoeg geleerd waard ik wat mee kan en tijdwinst zal opleveren.
Vanuit je eigen invloedsfeer ontvang je praktisch uitvoerbare tips om grip te krijgen op je mails en ander info bronnen.
Leuke interactieve training waarna je meteen zin hebt om met de leerstof aan de gang te gaan.
Ik vond het een zeer leerzame cursus waar je echt veel aan hebt. Duidelijke informatie, voldoende tijd voor vragen stellen en punctueel.
Door de humor, bevlogenheid en kundigheid van de opleider is deze training heel erg leuk en waardevol.

