Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Vanaf het eerste moment voelde ik al dat het een vruchtbare dag zou worden. Zoals Patrick iedereen bij de naam verwelkomde gaf al meteen heel veel vertrouwen. Ik was erg onder de indruk van zijn kennis en kunde. Ik heb veel geleerd en ik kon het gelijk in de praktijk brengen. Ik ben er ook meteen mee aan de slag gegaan. Zeer nuttige training en zou het ook iedereen aanraden.
Meestal heb ik op driekwart van een trainingsdag een dip, dat was nu niet het geval. Wat een leuke training was dat en het enthousiasme en energie van de trainer werd overgenomen door de groep.
De cursus was heel goed gebracht, met concrete voorbeelden en acties die we zelf snel kunnen doen om de zaken makkelijker te maken. Ik ben geen enkele keer mijn aandacht verloren. De dag is voorbijgevolgen en ik stond te popelen om alle tips uit te proberen. Ik kan oprecht zeggen dat jullie de titel van “beste opleider van Nederland” met glans verdienen. Dankuwel voor deze waardevolle training.
Overzichtelijk maken van waar je nu uiteindelijk de hele dag mee bezig bent op je werk. Waardoor je vaak tijd te kort komt en verwacht dat je in de uren die ervoor staan je werk af zou moeten krijgen. Met het inzien van wat je anders zou kunnen doen geef je denkruimte in je hele werkproces. Zeer prettig!
Dit is mijn tweede Tijdwinst training, wederom als zeer prettig en leerzaam ervaren. Ik heb op mijn werk ook al mensen geënthousiasmeerd.
Ondanks dat het voor ons op een zaterdag was heb ik hier zeker geen spijt van gekregen om hier aan deel te nemen. Zeer leerzaam, en ik heb hier zeker een boel van geleerd.
Zeer interessante dag gehad en niet zomaar even een cursusje tussendoor. De trainer is zeer ervaren en heeft ons van begin tot het eind geïntrigeerd. Nu toepassen maar we hebben een Life-time support heb ik begrepen 😉
Ik heb de training als leerzaam ervaren. De training werd op een hele prettige manier gegeven. De sfeer was dan ook heel goed. Iedereen deed goed mee. Fijne ervaring.
Prima cursus en veel geleerd hopen dat we het in de praktijk positief kunnen uitvoeren en natuurlijk ook volhouden.
Account manager
